A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. június 22., hétfő

Oldozz fel Uram!


Oldozz fel Uram bűneim alól,
s engedj még kicsit bűntelenül élni,
hogy lelkemben ne legyen sötét árnyékfolt
mikor lépteim majd a te utadat lépi.

Volt kit bántottam, volt kit sirattam,
mert elszakadó kötelékünk nem tartotta meg
azt a reá nehezülő kapaszkodó erőt,
mely az élettel szemben pajzsként védhetett.

A magam módján Uram én sem voltam rossz,
hisz mindig, de mindig törekedtem arra,
hogy megértsem és tiszteljem azok fájdalmát,
kiknek vérrel volt megírva élete és sorsa.

Ha vétkeztem is ellened, bocsáss meg Uram.
Nézd el hibáim, s minden tévedésem,
mert az, aki áldott Uram az áldatlanok között,
megbocsát akkor is, ha nincsen reá érdem.

Kun Magdolna

4 megjegyzés:

  1. Törekedtem ... de feloldozást nem merek kérni sem ... van mit s van kinek, én sem bírok megbocsájtani.

    VálaszTörlés
  2. Csak most gondoljuk azt, hogy nem tudunk megbocsátani, ahogy múlnak az évek felettünk, már megbocsátóbbak leszünk a legádázabb ellenségeinkkel is.A feloldozást pedig minden jólelkű ember megkapja, akkor is, ha tengernyi a bűne! Köszönöm itt hagyott gondolataid kedves Józsi!

    VálaszTörlés
  3. Én úgy tapasztalom, vannak sebek melyeket nem gyógyít az idő múlása, inkább mélyít. ... Ahogy az évek múlnak felettem úgy érzem kicsit csak tapasztaltabb, bölcsebb leszek s egyre inkább nem értem azokat kik nem, pedig felettük is annyi pereg le. ... No mindegy. Szép napokat Csillaglány!

    VálaszTörlés
  4. Bizony így van ahogy írod Józsi! Az életünk egy tanító-iskola, hol van ki jó tanuló, van ki rossz, így eredményeink alapján léphetünk majd megfelelő helyre a Jóisten bírálata szerint. Köszönöm itt hagyott gondolataid! Szép napokat kívvánok én is neked, nektek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.