A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2015. január 12., hétfő

Megpróbáltam


Nem vagyok hibátlan, sem tökéletes ember,
de megpróbáltam szeretni olyan szerelemmel,
amelyben fellelhető minden, ami kell
ahhoz, hogy e szikra ne hamvadjon el.

Én mindvégig hittem, mindaz, amit érzek,
valóságossága az igaz szeretésnek,
olyan valóság, mit nem szakíthat szét
az álmokban lebegő tökéletesség.

De lassacskán rájöttem még sem volt elég
ez a felfokozott vágyú parázs-szeretés,
mert akadnak erősebb, lobogóbb tüzek,
melyek a gyöngébbet könnyel sebzik meg.  

A könny pedig elfojt minden nagy tüzet,
mely nagyságában égig méretett,
s amiről sosem sejtettük, sosem hittük azt,
hogy koromfüstté válhat néhány perc alatt

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.