A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2013. január 28., hétfő

Csak szelíden gyermekem


Ha majd úgy érzed,
hogy teher leszek édes gyermekem
bánj velem szelíden, ne ellenségesen.

Lelkem nézd, lelkem lásd,
mert az ugyanaz marad,
ki akkor voltam neked,
mikor hold-szőtte kiságyadon
fogtam kis kezed,
és dúdoltam-dúdoltam esti altatód,
miközben arcocskádra leheltem
az éj-útravalót.

Tudod az idő, engem sem kímél,
roncsolja fáradt, megtört szívemet,
melynek dobbanása egyre nehezebb,
ahogy cipelem-cipelem az élet-terheket.

De te ne azt nézd soha, ami kívül látszik,
amin sorsom keze vércsíkot hagyott,
azt lásd ami akkor voltam neked,
mikor csillagokká csókoltam
gyermek-mosolyod.

Kun Magdolna

2 megjegyzés:

  1. Soha nem fogja úgy érezni, soha. :)
    Csodaszép, ez is, kedves Csillaglány! :)

    VálaszTörlés
  2. Talán igazad van kedves Józsi:)
    Talán ugyanaz a szív és lélek dobog bennük, mint bennem. Talán ugyanolyan szeretettel gondolnak rám, mint ahogyan én rájuk.
    Boldogabban indulnék ezzel a simogató tudattal a leghosszabb útra.
    köszönöm kedves szavaid.
    Szeretettel.
    Magdi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.