A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2012. augusztus 1., szerda

Rég volt Anya...




Rég volt, Anya, nagyon régen,
mikor fehér blúzom csipkéjére
halvány könnyed hullott.
s mikor bennem láttad ifjúságod,
 azt a bohó nagy-nagy álmot,
mi szánni való életedben
kudarcokat vallott.

Rég volt, Anya, nagyon régen,
mikor aranyszavú meséidben
én voltam az éji hold
 csillagruhás lánya,
kinek nyár-románcú éjjeleken,
gyémántszínbe ragyogott 
végtelenig nyújtózkodó szélfodros uszálya.


Rég volt, Anya, nagyon régen,
mikor én is hittem abban,
hogy minden úgy lesz majd, ahogy eltervezted,
de látod, anyám, közbe szólt az élet,
te elmentél tőlem, s édes tündérmeséim is
mind magaddal vitted.

Kun Magdolna




4 megjegyzés:

  1. Hozd vissza hát a meséidet és írd tovább. :)

    VálaszTörlés
  2. Visszahozom drága Bohóc azokat a tündérmeséket, talán azért is, hogy tovább meséljem azokat a gyermekeimnek.
    Köszönöm hogy itt voltál.
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés
  3. Kaptunk valamit, valami nagyon szépet, mit édesanyánk ránk bízott, s Te, drága Magdi, oly szépen adod át ezen kincseket...nekünk..Oly szép, és annyira fáj...de mintha könnyebb is lenne, mint nyári zápor frissít fel, s Napként melengető versed szárítja a könnyeket:)

    VálaszTörlés
  4. Drága Bagira!
    Ugyanazt érzem én is, amit te, amikor beszélek, amikor írok szeretteimről, úgy érzem itt vannak velem, itt ülnek mellettem és figyelnek.
    Talán még mosolyognak is.
    Köszönöm értő lelked és kedves szavaid.
    Szeretettel ölellek.Magdi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.