A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2012. július 12., csütörtök

Megírtam már


Megírtam már számtalan gondolatot,
mit bolond szívem súgott,
és papírra vetettem mindazon dolgot,
mely magasságokból mélységekbe húzott.
A világ elé tártam, mit érzek valójában,
s azt is miért megvívtam a harcot,
de a világ nem értett meg, ádáz ellenség lett,
és folyton láttatta a ként sercegő poklot.
Szavakat hímeztem gyöngysorral díszítve,
formát adtam időnek és térnek,
meghunyászkodtam az emberi jellemnek,
akkor is ha az darabokra tépett,
mert mindvégig hittem,
minden leírt szó lelkem egy darabja,
mit csak azért meg, aki magáénak vallja,
hogy azt, aminek sóhaja van
felszínre kell hozni,
mert ha magunkba fojtjuk a szavak igazát,
nem tudunk az érzéshez
méltán viszonyulni

Kun Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.