A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2012. május 5., szombat

Májusi virággyöngyök...



Már nincs,
kit köszöntenem szép Anyák napján,
s nincs, kinek megcsókoljam ráncos kezeit,
csak az a kétfelé hajló temetői út maradt,
ahol szétszórhatom május virággyöngyeit.

Nekem már nincs olyan, ki örülne nekem,
s azt mondaná kislányom nagyon köszönöm,
mert, elvették tőlem azok a fekete földrögök,
amik porladva szállnak át az égi fényködön.

Rajtam már örök bélyeg nyoma viseltetik,
melynek égetőn fájdalmas vérző sebhelye,
s mit nem gyógyít meg soha az-az átkozott idő,
mely Anyám életét porsírba temette.

Vers-fotó:Kun Magdolna

2 megjegyzés:

  1. Nekem sincs. Ideát. Kimentem hát és ott köszöntöttem. Ő biztosan hallotta a ki nem mondott szót is.

    VálaszTörlés
  2. Igen ők hallják és boldogok tőle.
    Én is ezért foglalom szavakba az érzéseim, mert az érzés az nem csitul soha.
    Köszönöm látogatásod!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.