A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2010. augusztus 26., csütörtök

Keserű ima



A világot adtam a magam módján neked,
belegyűrve mosolyt, néha sós könnyeket.
Szívedbe bújtattam ezt a pogány létet,
hogy hitet gyűjtve én is más emberként éljek.

Szép szavakat kerestem, s egy simuló kezet,
mely elképzelt álmaim úgy őrzi majd meg,
hogy vigyázza a hátralévő néhány évemet,
ami még hátralévő időmből elrendeltetett

Mint a legegyszerűbb ember, ki tisztán szeretett,
s mint a legegyszerűbb ember, ki sokszor tévedett,
úgy akartam én is, hogy boldog lehessek veled
azon sok-sok kudarc után, mely halálra sebzett.

De a világ megfordult saját tengelyén,
s mint szikláról az áldozat, úgy zuhantam én,
a jól rögzített késpengék élei elé.

Vers:Kun Magdolna

2 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi!
    Nagyon kedvelem a verseid! Fogalmazhatom, a rajongód lettem!
    A youtubera legutóbb feltett, "Keserű ima...."
    itt olvastam el, mert sajnos akadozik. Valószínű az én gépem hibája!
    Kellemes hétvégét és pihenést kívánok Neked!
    Márta (vargamartaanna48)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Márta!
    Nagyon szépen köszönöm ezeket a jóleső szép szavakat. Örülök, hogy szereted a verseim. Megtiszteltetés nekem. Minden film akadozik eleinte a joutubeon, de utána tökéletetesen nézhető. Köszönöm a filmhez írt kedves véleményed is! Mindig szeretetel gondolok rád!
    Szép hétvégét kívánok! Magdi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.