A versek és megjelölt fotók, Kun Magdolna saját alkotásai; A művek a szerző tulajdonát képezik, ezek egészének vagy részének másolása,terjesztése, publikálása, csak a szerző előzetes hozzájárulásával lehetséges. 1999./LXXVI/tv./1.§

2010. május 17., hétfő

Védj meg, fiam



Ha eljön az-az idő, mikor megaláznak mások,
s lelkemet sértik a súlyos megbántások,
te védj meg, fiam, úgy védd meg anyádat,

mintha kicsordult könnyeim szívedre hullnának.
Védj, ahogy egykoron én óvtalak téged,
s ahogy feloldottam rólad láncot, nehezéket,
hogyha rád zúdulna egyszer a világ bűne, átka,
te könnyedén röppenj, egy élhetőbb világba.
Védj, fiam, védj meg, hogy érezhessem azt,
megmentőm, támaszom egyedül te vagy,
te aki két kezével óv majd, és két kezével véd,
ha egyszer rám terítné fátylát a magasságos ég.

Kun Magdolna

4 megjegyzés:

  1. Öröm volt olvasnom!
    Kicsit ha megengeded...magamra vettem:)))
    Jó nálad megpihenni...csöndben...

    VálaszTörlés
  2. Drága Erika!
    Mindig nagyon örülök neked.
    Én is nagyon szívesen időzöm nálad.
    Gyönyörű verseid vannak...

    VálaszTörlés
  3. Szép estét Drága Magdika !

    Ezek a versek is csodásak!
    Van egy különös hangulatuk , ami elvarázsol ..... és ez tetszik nekem !

    További békés perceket , szép álmokat Nektek !
    Ölellek : Mariann

    VálaszTörlés
  4. Drága Mariann!
    Nagyon köszönöm kedves szavaid. Örülök, hogy itt voltál. Neked is legyen szép estéd és még szebb éjszakád,.
    Szeretettel ölellek. Magdi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.